Alapvető és kiemelten fontos követelmény a rendszer megbízhatósága és megfelelő support.
Supportált felhasználóinknál a rendszer leállásából adódó kiesés kevesebb mint 2 óra /év.
Ezt az eredményt az alábbi support szolgáltatással értük el:
- helyszíni operátorok magas szintű kiképzése
- Folyamatos telefonos hot-line szerviz (helpdesk)
- On-line belépési lehetőség a rendszerbe telephelyünkről (VPN)
- Szükség esetén helyszíni kiszállás 4 órán belül
A support kiegészítő szolgáltatásai
- Új verzió ingyenes rendelkezésre bocsátása
- Az alapdíj fejében rendszeresen történő karbantartás és ellenőrzés
- A rendszer továbbfejlesztésének, adatbázis szerkezet módosításának,
új funkciók beépítésének - az átalánydíjas szerződés keretein kívüli – elvállalása
- Eseti személyes, konzultációs lehetőség biztosítása a Felhasználó telephelyén a Felhasználó külön igénye esetén alkalmi
díjazással elszámolva.
- Közreműködés a rendszer működésében fellépő rendellenességek felderítésében és elhárításában
Hardver support
Felhasználóinknál a legtöbb esetben alkalmazásra kerülnek speciális hardver eszközök, a technológiának megfelelően:
- RF eszközök
- Címke nyomtatók
- Szállítópályák
- PLC-k, egyéb vezérlések
Ezen eszközök supportálását külön megállapodások keretében biztosítjuk
Rendszer support
Logisztika Informatika Raktárrendszerek
|
Logisztikai, technológiai,
informatikai tevezés
WBS bevezetés általános
ütemterv
Cégünk által szállított
rendszerelemek támogatása
Rendszereink elemeinek
nagybiztonságú tesztelése
Rádiós hálózati tervezés,
telepítés
Rendszereinkben alkalmazott
hardver elemek javítása